Вчимося встигати все і навіть більше

Будемо вчитися розподіляти свій час так, щоб його вистачало на все потрібні справи і ще залишилося на ваші особисті переваги. Пропонуємо вам перелік Кроків, які допоможуть вам навчитися, як можна краще організовувати свій день.

Інструкція «Як піднятися на китів тайм-менеджменту».

Для початку робимо своєю звичкою:

  • встаємо бадьоро і весело. Зайвих 5 хвилин валяння в ліжку тільки розслаблять. Прокидаємося, потягуємося, посміхаємося, бажаємо собі доброго ранку встаємо з ліжка на зустріч новому повного приємних справ дня;
  • стругатские писали про те, що понеділок починається в суботу, а ми скажемо, що завтра починається вчора. Робіть ранок приємніше з вечора. Приготуйте собі одяг на завтра, зберіть необхідні документи, наготуйте по можливості сніданок. Так ви істотно заощадите час і нерви вранці;
  • в першу чергу робіть самі неприємні і нудні справи або, як кажуть психологи «з’їдайте жабу на сніданок». Щоб не псувати собі день або тиждень очікуванням виконання такої не бажаної, але потрібної роботи, робіть її відразу;
  • щоб встигати більше, ділите величезні справи на частини. Ремонт в кімнаті можна зробити за один день, але тоді не залишиться часу ні на родину, ні на відпочинок;
  • навчіться говорити «ні»;
  • почати встигати все вам допоможе просте підтримання порядку в домі та голові. Розкладаємо все по поличках і не помічаємо зайву інформацію;
  • не забувайте про маленькі перерви на відпочинок.

Ось кілька правил, звичок, які потрібно засвоїти, щоб почати все встигати і ефективно управляти своїм часом. А тепер можна і до наших китам тайм-менеджменту підходити.

Піднімаємося на кита мотивації.

Коли будете знати, для чого ви працюєте, буде легше справлятися з усіма справами і мотивувати себе. А мотивація у кожного своя. Комусь вистачить заохочення у вигляді купівлі морозива за виконану роботу, а комусь і знадобиться довга внутрішня робота над собою.

Переходимо до киту на ім’я Облік часу.

В основі Управління часом лежить його планування. Але як спланувати час, якщо ми не знаємо які витрати хвилин або годин йдуть на якусь справу
. Так що перед тим, як писати план дій на сьогодні, вимірюємо час виконання тих самих дій.
А то секундочка в інтернеті, чудесним чином як-то перетворюється на годину, а то й півтора.

Кит планування і організації.

Ніде без цього нудного планування не обійтися, адже йому так важко слідувати. Але все ж треба, адже хаотичність виконання різної роботи призводить до результативності та підвищеної втоми. А все від того, що час розраховано і організовано неправильно. Привласнюйте ранги намічених справ. Щоб не забути, що для вас пріоритетне і що треба робити в першу чергу.час робити

Кит оптимізації часу.

Під оптимізацією слід розуміти поєднання приємного з корисним і просто поєднання справ для кращої продуктивності і ефективності. Так плануючи чищення картоплі можна поєднати цей процес з вивченням мови з допомогою аудіо підручника або спілкуванням з дитиною, і навіть подивитися телевізор. Можна трохи бути Цезарем і ті справи, які доведені до автоматизму, поєднувати з іншими. Також ефективності вашій роботі зрадить організація відпочинку та позитивний настрій на виконання обов’язків. Без цього все буде нудним і не корисним.оптимальне врремя
Слідуйте цим основним правилам тайм-менеджменту і ви незабаром побачите результати своїх праць. Піде постійне смуток і тривога на рахунок того, щоб зробити все в пору. Якість виконуваної роботи покращиться. Постійна втома і брак часу на сім’ю значно зменшаться. А ваша успішність в роботі і відпочинку підвищиться і додасть вам впевненості у собі.

Варто почитати:

Додати:

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *