Як повернути бракований товар в магазин

Уявімо ситуацію, що ви нещодавно придбали нову річ в одному з магазинів свого міста. Але по приходу додому виявили шлюб, так і у відображенні дзеркала магазину він сидів на вас набагато краще. Перша думка, яка вас відвідує в таку хвилину – потрібно терміново повернути річ в магазин. Але ви, на жаль, не виявили чека. Більш того – ви завтра їдете, але відпочинок і повернетеся назад лише через 2-3 тижні. Не пізно буде повернути товар в магазин? Чи ви маєте право повернути покупку, якщо вона вам не підійшла? Чи можна повернути товар без чека?На ці та інші питання ми вам зараз неодмінно дамо розкритий і чітку відповідь.

Ваші права.

Щоб не випробовувати ваше терпіння, відразу ж відповідаємо на найбільш часто задає питання – так, можна повернути товар без чека! По великому рахунку, чек то нам і не потрібен взагалі. Але про це трохи пізніше.1Що таке процедура купівлі товару в принципі? Нам надають послугу – ми цю послугу купуємо.

За законом у нас є термін до 14 днів, за який ми можемо повернути куплений товар. Неважливо, він виявився бракованим або це товар належної якості.

Але при цьому, є супутні атрибути, які ми з собою беремо.В них входять – товарний чек, гарантія на товар, штрих код тощо. Але з чим, як правило, стикаються люди, які приходять повернути товар? Найчастіше їм кажуть, що товар зламаний не з вини заводу-виробника або магазину, який його продав, а з вини самого покупця.2Співробітники магазину просять вас звернутися в сервісний центр і стверджують, що грошей вони вам не повернуть. І навіть неважливо, пройшло покладених 14 днів або менше. Як правило, людей “футболять”.Зараз ми постараємося розповісти вам, що ми реально можемо зробити і які наші права – і ваш товар вам будуть повертати завжди і скрізь, повірте нам.

Повернення товару.

Будь-який товар можна повернути в принципі в будь рядків, довівши чому він не придатний. Що стосується бирок, і чи варто їх відривати. Наша порада – краще цього не робіть, бо це може стати вагомим аргументом, щоб вам відмовити в поверненні. Це може послужити початком всякої нервувань і скандалів. Воно вам потрібно? Краще не відривайте бирки.

Перед тим, як йти в магазин – акуратно складіть товар в упаковку і візьміть з собою чек.

Якщо чека раптом не виявилося? На товар є штрих-код на товарі є сертифікована упаковка, і найцікавіше – є другий чек, який залишився в магазині, де ви робили покупку.3Тому, прийшовши в магазин, ви можете зажадати знайти ваш чек. За великим рахунком, піднісши вашу бирку до програми, яка зчитує голограми, співробітники магазину можуть визначити дату, коли товар був проданий.

Винятку.

Звичайно ж, є винятки, коли товар поверненню не підлягає. У цей список входять – продовольчі товари, постільна білизна, нижня білизна, фармацевтичні товари, предмети гігієни, м’які іграшки, пресу і так далі.Spices and vegetables on kitchen tableЗ повним переліком ви можете ознайомитися в правах споживача. У таких випадках зробити повернення товару практично неможливо.

Акції і знижки.

Є ще таке поняття як акції та знижки. Що це за ряд товарів? Насправді це маркетинговий хід. Фактично це той самий товар, собівартість якого значно нижча, ніж його ціна. Просто цей товар виходить з моди і магазину потрібно реалізувати його якомога швидше, перед тим як надійде нова колекція.sale, red shopping bags, vectorЯк правило, на ньому спеціально пишуть, що він під знижкою і обміну вже не підлягає.Це неправда. В законодавстві ніде не сказано про акції, знижки, уценках і так далі, так що можете бути спокійні. І якщо ви купили такий товар, знайте – ви маєте повне право його повернути товар.

Висновок.

Ще раз нагадаємо вам основні позиції, якими ми повинні користуватися для того, щоб у недобросовісних продавців не було можливості нас обдурити. Пам’ятайте про те, що ви купуєте послугу. За неї ви платите гроші з власної кишені. Поверніть свої гроші за товар!6Ідіть по правового шляху, керуючись законом про захист прав споживачів. Якщо товар вам не підходить – вимагайте свої гроші назад.

Якщо товар бракований, і ви понесли якісь витрати в зв’язку з цим – вимагайте відшкодувати вам збитки в повному обсязі.

І як мінімум – вимагайте до себе нормального ставлення, пам’ятаючи про те, що продавець, в даному випадку, в гіршому становищі, ніж ви.Нам просто необхідно всім разом вивчати і знати свої права. Тоді ніхто і ніщо не зможе збити нас з пантелику. Вдалих вам покупок!

Варто почитати:

Додати:

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *