Як провалити презентацію

Ми часто, як неслухняні діти, краще запам’ятовуємо щось від зворотного. Пам’ятаєте, як мама не дозволяла шльопати по калюжах і як пристрасно нам цього хотілося? Мабуть, тому так популярні шкідливі поради і сьогодні вони будуть про те, як провести презентацію так, щоб начальник назавжди запам’ятав – вам це доручати не можна :)!

1. Не витрачайте на підготовку презентації свого часу, доручіть це комусь із підлеглих. Тоді доповідь зацікавить не лише аудиторію, а й вас.

2. Якщо під час доповіді щось піде не так, чесно повідомте всім, що готував презентацію помічник і вам не завжди зрозуміло, про що вона. Всі відразу зрозуміють, що раз у вас є підлеглі, а цей захід для вас не особливо цікаво, то значить ви важливий птах.

3. Будьте готові виступати на будь-яку тему, головне потрапити на сцену. По-перше, це з часом зробить вас публічною персоною, по-друге, головне не володіння темою, а вміння красиво перевести розмову на рекламу своєї компанії і себе коханої.

4. Пам’ятайте, люди прийшли на цей захід, то вони не в темі і ви в будь-якому випадку знаєте більше.

5. Щоб виступати перед іншими, потрібні навички оратора – барвисто розповідати, робити красиві рухи руками і іноді смішити аудиторію анекдотами. Освоївши цю науку можна виступати з будь-якої, навіть малознайомою темі.

6. Пам’ятайте, що всі президенти говорять з папірця, чим ви гірші? І нехай мова пише помічник!

7. Чим складніше слайди, тим менше ймовірність, що знайдуться бажаючі задавати за ним питання. Тому не скупіться на графіки та пояснення до них, написані дрібним шрифтом.

8. Посадіть в залі кого-небудь зі своїх співробітників. Нехай задає питання про вашу компанію, адже ваше завдання, щоб вони запам’ятали її назавжди.

9. Завжди беріть участь в конференціях, де за виступи беруть плату. Тоді більшу частину доповіді можна присвятити своїй компанії і її продукції. Напевно ви отримаєте чимало подяк від організаторів та слухачів за таку важливу і своєчасну інформацію.

1о. Не дивіться на слухачів, інакше вони можуть вирішити, що їх запрошують до дискусії. Нехай краще тихо сидять і записують.

11. Частіше вживайте для зв’язки слів – ну, загалом, коротше і шедевр ораторського мистецтва – еее… Це зробить вашу мову більш плавною і монотонною, що допоможе спокійно додивитися сни тим, хто ще залишився в залі.

Як провалити презентацію

Варто почитати:

Додати:

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *